niedziela, 26 lutego 2017

Informacja




Ze smutkiem i żalę pragnę poinformować, że zaprzestaję prowadzenia tego bloga. To bardzo trudna decyzja, jednak nadmiar obowiązków sprawił iż wszystko zaczęło mnie przerastać. Miałam (i nadal oczywiście mam) dużo pomysłów o czym ciekawym można by tutaj napisać, ale są rzeczy ważniejsze (niestety liceum to nie zabawa). Pozostanę na drugim blogu, choć może będzie mnie widać nieco mniej. Nie mam zamiaru usuwać tego bloga, jeśli nadejdzie lepsza chwila i więcej czasu, wrócę. Również w przypadku bardzo ważnych wydarzeń. Bardzo żałuję tego kroku, ponieważ uwielbiam RRK i chciałabym bardzo przybliżyć ją tym, którzy mają o niej małe pojęcie bądź wcale. Może w wakacje uda się go na nowo przywrócić do życia, przekonamy się.

W każdym razie: Dziękuję, że byliście ze mną przez te 2,5 miesiąca. Wierzę, że będziecie dalej na moim drugim blogu (który swoją drogą za jakiś będzie świętował drugie urodziny). Mam nadzieję, że jeszcze się tu spotkamy i będziemy razem odkrywać Rumuńską Rodzinę Królewską.

La revedere prieteni!









4 komentarze:

  1. Szkoda,ale rozumiem:(.Sama jestem w drugiej klasie liceum i mam mnóstwo nauki.Podziwiam cię,że w ogóle dajesz rady prowadzić tak dobrego bloga.
    Mam nadzieję,że wrócisz na wakacje: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szkoda, ale rozumiem Twoją decyzję. Prowadzenie bloga zajmuje sporo czasu, a jak coś robić, to lepiej porządnie.

    Mimo wszystko będę czekać na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może masz możliwość przekazania bloga na ten czas dopóki nie wrócisz komuś zaufanemu komu przekazałabyś wszystkie tajniki a Ty spokojnie przetrwasz czas nauki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, by ktoś taki się znalazł. Mało osób interesuje się RRK, poza tym to duże obciążenie. Jednak jeśli ktoś się zgłosi to jak najbardziej :)

      Usuń